Dziedziny :
· [1]
· [1]
· [1]
· [2]
· [7]
· [6]
· [1]
· [1]
· [4]
· [6]
· [6]
· [2]
· [3]
· [1]
· [1]
· [2]
· [15]
· [3]
· [5]
· [1]
· [3]
· [10]
Słownik terminologii medialnej Dziedzina: Encyklopedie, słowniki, leksykony Autor: red. Walery Pisarek Miejsce i rok wydania: Krakow 2006 Wydawca: Universitas Wymiary: 14x20 cm Okładka: Twarda Ilustracje: Nie Cena: 65,00 zł (bez rabatów)
[ Pozycja niedostępna ] Opis Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim.
Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi ( i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich.
Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy – oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video), Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów.
Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie.
Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.
KSIĄŻKA + PŁYTA CDPodziel się swoją opinią o tej książce..